Wystartował fantasy menedżer Ligi Mistrzów Świata!



Właśnie ruszył kolejny sezon oficjalnego fantasy menedżera PlusLigi „Wygraj Siatkarską Ligę”. Zarejestruj się, stwórz własną drużyną i stań do walki o nagrody! Pokaż, że jesteś najlepszym prezesem w PlusLidze! 

Przypomnijmy, że #WygrajSiatkarskąLigę przyciąga tysiące menedżerów, którzy co roku rywalizują nie tylko o końcowe zwycięstwo, lecz także o wygrane klasyfikacje kolejki, miesiąca, a przede wszystkim mogą wyzywać na pojedynki czy tworzyć ligi prywatne z przyjaciółmi. W menedżera grywają całe rodziny, a nasza zabawa pozwala lepiej poznać wszystkich graczy PlusLigi.

Zasady zabawy są bardzo proste. Spośród wszystkich zawodników grających w PlusLidze „kupujemy” dwunastu – po trzech środkowych i przyjmujących, po dwóch atakujących, rozgrywających i libero. Żeby jednak nie było łatwo, wprowadzono ograniczenia – z jednego klubu ligowego może być co najwyżej dwóch siatkarzy, a na zakup zawodników mamy jedynie 27 milionów wirtualnych złotych.

Następnie z naszej dwunastki musimy wyselekcjonować podstawową siódemkę – dwóch środkowych, dwóch przyjmujących, rozgrywający, atakujący i libero. Jednego z nim mianujemy kapitanem (punktuje podwójnie), a jednego wicekapitanem (punktuje podwójnie w przypadku, gdy nie zagra kapitan). Podstawowa siódemka od pierwszej kolejki PlusLigi zaczyna zbierać dla nas punkty.  

Przypominamy, że do czas rozpoczęcia 1. kolejki, a dokładniej do 26 października, do godziny 14.30, możemy w swojej drużynie robić nieograniczoną liczbę transferów, przesuwać zawodników z rezerwy do składu podstawowego i odwrotnie, a także wyznaczać kapitana i jego zastępcę.

Po rozpoczęciu 1. kolejki wszystkie nasze operacje w składzie będą dotyczyć następnej rundy spotkań. To co najważniejsze – mamy ograniczoną liczbę transferów. Przed każdą kolejką możemy dokonać dwóch darmowych operacji kupna-sprzedaży. Każdy następny transfer to minus 5 punktów odjętych z dorobku punktowego najbliższej kolejki.

W przerwie między sezonami postanowiliśmy zmodyfikować delikatnie zasady dotyczące bonusów. Do tej pory „KAPITANÓW DWÓCH” i „DO ATAKU!” mogliśmy wykorzystać w dowolnym momencie. W nowej edycji obie funkcje będzie można użyć tylko i wyłącznie w fazie zasadniczej (kolejki 1- 26).