Jak kupić bilet na mecz Indykpolu AZS?


Razem z naszym Partnerem Technologicznym – firmą CAIRO-soft, prezentujemy nowy, niezależny moduł sprzedażowy. Poniżej przedstawiamy krótki poradnik, w jaki sposób kupić bilety na spotkania w nadchodzącym sezonie.

UWAGA!!! Rejestracja nowego użytkownia jest możliwa wyłącznie przy włączonej sprzedaży biletów i odbywa się automatycznie przy zakupie biletów na dany mecz. Przypominamy iż sprzedaż biletów odbywa się tylko i wyłącznie drogą internetową. Zachęcamy do przeczytania krótkiego poradnika.

  • Wchodzimy na stronę bilety.indykpolazs.pl. Wybieramy interesujący nas mecz i klikamy na obrazek zapowiadający dane wydarzenie. UWAGA!!! W przypadku braku sprzedaży biletów, wyświetli się komunikat „Aktualnie nie prowadzimy sprzedaży biletów. Zapraszamy wkrótce”. O momencie uruchomienia sprzedaży będziemy informować za pośrednictwem mediów społecznościowych oraz strony internetowej Klubu (około 12-14 dni przed rozpoczęciem danego meczu).

  • Wybieramy interesujący nas sektor na mapie.

  • Przechodzimy do wyboru swojego miejsca – legenda podpowiada nam, który kolor oznacza wolne miejsce, a które już zajęte. Po wybraniu swoich miejsc, potwierdzamy klikając „Wybierz”. UWAGA!!! Podgląd z wszystkich sektorów jest tzw. przodem do boiska. Świadczy o tym napis BOISKO, umieszczony na górze w podglądzie każdego sektora!!!

  • Ponownie widzimy mapę obiektu, a po prawej stronie – wybrane bilety. Tutaj możemy dokonać wyboru na „normalne” i „ulgowe”.

  • System potwierdza wybranie biletów.  Klikamy przycisk „Przejdź do zamówienia”.

  • Uzupełniamy dane, o które prosi nas system. W przypadku chęci wystawienia faktury, klikamy odpowiedni przycisk – konieczne będzie uzupełnienie dodatkowych pól opisowych.

  • Na dole strony wyświetli nam się podsumowanie zamówienia, akceptacja regulaminu. Potem klikamy „kupuję i płacę”. System przeniesie nas do operatora płatności – firmy PayU i tam postępujemy zgodnie z komunikatami, które zostaną wyświetlone. UWAGA!!! W przypadku zajętości danego miejsca (tj. dokonanie pełnego zakupu, wraz z płatnością przez innego Kibica kilkanaście sekund wcześniej), wyświetli się odpowiedni komunikat, który zablokuje przejście do płatności!

  • Po dokonaniu płatności (na którą mamy 20 minut), zakupione bilety wyświetlą się w zakładce „Zamówienia” w sekcji Moje Konto (konto zostanie utworzone wraz z pierwszym zamówieniem w systemie) oraz zostaną wysłane na podany adres e-mail.