Olsztyn, 1.07.2025
Regulamin korzystania z elektronicznego systemu sprzedaży biletów oraz karnetów na mecze organizowane przez Piłkę Siatkową AZS UWM S.A z siedzibą w Olsztynie
Definicje
- Regulamin – niniejszy Regulamin sprzedaży biletów i karnetów na mecze organizowane przez Piłkę Siatkową AZS UWM S.A. z siedzibą w Olsztynie
- Organizator – Piłka Siatkowa AZS UWM S.A z siedzibą w Olsztynie przy
Oczapowskiego 12, 10-718 OLSZTYN. NIP: 739-35-11-740, REGON 280058873, KRS 0000243051. - Klub – Piłka Siatkowa AZS UWM S.A z siedzibą w Olsztynie przy ul. Oczapowskiego 12, 10-718 OLSZTYN. NIP: 739-35-11-740, REGON 280058873, KRS 0000243051.
- Drużyna biorąca udział w meczach towarzyskich oraz rozgrywkach: PlusLiga i Puchar Polski – Indykpol AZS Olsztyn
- Operator Systemu – Piłka Siatkowa AZS UWM S.A z siedzibą w Olsztynie przy
Oczapowskiego 12, 10-718 OLSZTYN. NIP: 739-35-11-740, REGON 280058873, KRS 0000243051 - Użytkownik – osoba zarejestrowana w Serwisie, posiadająca login i hasło do Serwisu.
- Serwis – elektroniczny system sprzedaży biletów na mecze piłki siatkowej mężczyzn drużyny Indykpolu AZS Olsztyn.
- Regulamin – regulamin elektronicznego systemu sprzedaży biletów na mecze piłki siatkowej mężczyzn drużyny Indykpolu AZS Olsztyn.
- Hala – Hala Widowiskowo-Sportowa „Urania” w Olsztynie, ul. Piłsudskiego 44.
- Kupujący – oznacza osobę zamierzającą nabyć lub dokonującą nabycia Biletu
lub Karnetu za pośrednictwem Systemu - Użytkownik – osoba korzystająca z Systemu.
- Kibic – każda osoba, która uczestniczy w Meczu w roli obserwatora rozgrywki
- Karnet – dokument posiadający indywidualny numer oraz kod QR, który potwierdza uprawnienie do uczestnictwa w meczach w charakterze widza rozgrywanych w okresie sezonu rozgrywkowego 2025/2026, podczas meczów rozgrywanych przez drużynę Indykpol AZS Olsztyn (PlusLiga, Puchar Polski)
- Bilet – dokument posiadający indywidualny numer oraz kod QR, który potwierdza jednorazowe uprawnienie (poprzez informację zawierającą konkretną datę, godzinę oraz drużyny biorące udział w danym meczu), do wejścia na konkretny mecz piłki siatkowej mężczyzn, rozgrywaną przez drużynę Indykpol AZS Olsztyn w sezonie 2025/2026.
&1
Postanowienia ogólne
- Sprzedaż karnetów i biletów prowadzi Piłka Siatkowa AZS UWM SA z siedzibą
w Olsztynie, przy ul. Oczapowskiego 12, 10-718 Olsztyn. - Sprzedaż karnetów i biletów w sezonie 2025/2026 odbywa się wyłącznie drogą elektroniczną.
- Zakup karnetów i biletów jest jednoznaczny z akceptacją niniejszego regulaminu oraz regulaminu imprezy masowej.
- Sprzedaż karnetów odbywa się w trzech etapach:
a) rezerwacja dla osób, które miały karnety w poprzednim sezonie i chcą pozostać na swoich miejscach
b) rezerwacja dla osób, które miały karnety w poprzednim sezonie i chcą zmienić miejsca (bądź dokupić kolejne)
c) otwarta sprzedaż internetowa - Sprzedaż biletów rozpoczynać się będzie po otrzymaniu przez Klub informacji nt. daty i godziny rozegrania danego spotkania (10-12 dni przed). Oficjalny harmonogram dostępny jest wyłącznie na stronie Klubu – indykpolazs.pl. Klub nie odpowiada za harmonogramy umieszczone w innych serwisach (np. google.com).
- Użytkownik akceptuje warunki określone w niniejszym Regulaminie i przyjmuje
na siebie pełną odpowiedzialność za czynności wynikające z korzystania z Serwisu. Użytkownik akceptuje również warunki określone w Regulaminie Imprezy Masowej, które są dostępne na stronie internetowej Organizatora – www.indykpolazs.pl oraz
w HWS „Urania” w Olsztynie. - Umowa sprzedaży pomiędzy Kupującym a Organizatorem Sprzedaży zostaje zawarta w momencie uiszczenia zapłaty przez Kupującego i otrzymania potwierdzenia zakupu Biletu lub Karnetu. Za chwilę zapłaty przyjmuje się:
a) w przypadku zakupu Karnetu poprzez rezerwację dla stałych kibiców – wymaganej kwoty pieniężnej na rachunek bankowy Organizatora Sprzedaży, udokumentowane wysłanym na wskazany przez Kupującego adres e-mail potwierdzeniem;
b) w przypadku zakupu Biletu lub Karnetu za pośrednictwem Systemu – wpływ wymaganej kwoty pieniężnej na rachunek bankowy Organizatora Sprzedaży, udokumentowane wysłanym na wskazany przez Kupującego adres e-mail, potwierdzeniem; - Dowodem zawarcia umowy sprzedaży przez Kupującego jest:
a) w przypadku zakupu Karnetu poprzez rezerwację dla stałych kibiców – wiadomość przesłana na adres poczty elektronicznej Kupującego, potwierdzająca rezerwację miejsca, a później o możliwości odbioru Karnetu
b) w przypadku zakupu Biletu lub Karnetu za pośrednictwem Systemu – wiadomość przesłana na adres poczty elektronicznej Kupującego z potwierdzeniem zakupu Biletu lub Karnetu, zawierająca dane dotyczące Meczu; - Bilet i Karnet uprawniają do uczestnictwa w Meczu w charakterze widza. Zakazuje się kopiowania i przerabiania oryginalnych Biletów oraz Karnetów.
- Wymiana karnetu jest możliwa wyłącznie po pierwszy meczu ligowym rozegranym w Hali Urania. Zmiana przypisanego do Biletu miejsca nie jest możliwa.
- Organizator informuje, iż przed sektorem A2 znajduje się podest na kamerę telewizji Polsat. Użytkownik zakupujący bilet w tym sektorze jest świadomy, iż w/w podest może w pewnym stopniu przysłaniać widok na boisko.
- Organizator zastrzega, iż na wskutek niepożądanego, ewentualnego błędu informatycznego systemu, w szczególnych przypadkach jest możliwość zaproponowania nowego miejsca danemu Użytkownikowi (np. podwójne miejsca). Użytkownik ma możliwość przyjąć zmianę, a w przypadku odmowy – zażądać zwrotu kosztu biletów.
- Organizator zastrzega, iż ze względów organizacyjnych, np. zmiana ustawień kamer pod kątem transmisji telewizyjnej, klub ma możliwość dokonać modyfikacji zakupionych już miejsc na najbliższej odpowiadające zakupionemu miejscu.
- Organizator zastrzega, iż terminy meczów mogą ulegać zmianom na żądanie Polskiej Ligi Siatkówki (PLS), za co Organizator nie ponosi odpowiedzialności (np. zmiana wskutek transmisji telewizyjnej, braku dostępności hali, odwołanie spotkanie z powodu żałoby narodowej, wycofania się drużyny z rozgrywek ligowych/pucharowych bądź aktualnych rozporządzeń władz lokalnych oraz państwowych).
- Użytkownik oświadcza, że będzie korzystał z Serwisu wyłącznie w celu zakupu Biletów/Karnetów.
- Karnety obowiązują wyłącznie na mecze rozgrywane w HWS „Urania”
w Olsztynie, w ramach rozgrywek: PlusLiga i Puchar Polski. Karnety nie obowiązują na mecze towarzyskie. - Sprzedaż Karnetów trwa do czasu, który zostanie określony w Serwisie – tj.
do momentu rozpoczęcia sprzedaży biletów na kolejny mecz. - Sprzedaż Biletów w Serwisie na konkretny mecz, kończona jest 20 minut
po rozpoczęciu spotkania lub w momencie sprzedaży całej przydzielonej puli miejsc. Jeśli sprzedaż biletów kończona jest w innym terminie, wówczas termin ten jest wyraźnie zaznaczony w Serwisie. - Bilet wydrukowany w Serwisie bądź pokazany na ekranie telefonu komórkowego okazuje się przy wejściu, jeśli w Serwisie nie określono inaczej. Bilet umożliwia jednorazowe wejście do obiektu. Niedozwolone jest zmniejszanie biletu (np. dwa bilety na jednej kartce A4).
- Karnet/Bilet nieczytelny, zniszczony lub uszkodzony, może zostać uznany za nieważny.
- Nieodpłatne bilety – czyli bilety wygrane w konkursach promocyjnych i medialnych – zostaną wysłane w formie elektronicznej (PDF), przez organizatora promocji/konkursu. Nie podlegają one zwrotowi. Zabroniona jest ich płatna odsprzedaż.
&2
Proces zakupu
- Proces zakupu Karnetów i Biletów w Systemie internetowym składa się z następujących kroków:
a) zalogowanie się do Systemu internetowego – bilety.indykpolazs.pl;
b) wybór interesującego Wydarzenia, które dotyczą Karnetów bądź pojedynczego biletu na dany mecz
c) wybór konkretnych miejsc z Hali;
d) kontynuowanie zakupów bądź przejście do koszyka, w którym można zobaczyć całe swoje zamówienie;
e) akceptacja zawartości koszyka i bezpośrednie logowanie do elektronicznego systemu płatności internetowych PayU
f) dokonanie płatności;
g) potwierdzenie dokonania płatności i możliwość wydruku / zapisania Biletu. - Po dokonaniu płatności w ramach jednego zamówienia nie ma możliwości zmniejszenia lub zwiększenia liczby zakupionych Karnetów/Biletów poprzez ponowną edycję zamówienia.
- Obowiązuje limit zakupu biletów oraz karnetów w jednej transakcji: 10 sztuk.
- W przypadku chęci otrzymania faktury dla osoby fizycznej drogą elektroniczną, użytkownik powinien zaznaczyć odpowiednią opcję przy zakupie biletu oraz uzupełnić dane wymagane przez system. O fakcie wystawienia faktury, użytkownik zostanie powiadomiony w odrębnej wiadomości e-mail.
- W przypadku błędnie podanych danych osobowych (np. brak pełnego adresu zamieszkania), faktura nie zostanie wystawiona.
- Karnety w formie karty plastikowej będą do odbioru po uprzednim poinformowaniu przez Klub drogą elektroniczną, zawierającą informację
o miejscu i datach odbioru. - Okres obowiązywania karnetu jest liczony od kolejnego meczu, na który nie została jeszcze uruchomiona sprzedaż biletów w Serwisie.
- Bilet wydrukowany z Systemu internetowego okazuje się po wejściu do hali bezpośrednio osobom odpowiadającym za system sprawdzania biletów.
- Bilet z Systemu internetowego powinien być wydrukowany na papierze białym lub
o innym jasnym kolorze i gładkiej fakturze, celem odczytania zamieszczonego kodu QR przez skanery. Możliwe jest skanowanie kodów QR bezpośrednio z urządzeń mobilnych. - Klub nie drukuje Biletów zakupionych w Systemie internetowym.
- Każda umowa sprzedaży Biletów rejestrowana jest w systemie informatycznym Klubu.
- Rezerwacje Biletów w Systemie internetowym tracą ważność i są usuwane automatycznie po 20 minutach, jeśli zamówienie nie zostało opłacone.
- Bilet ulgowy ważny jest tylko z legitymacją szkolną / studencką (do 26 roku życia) okazywaną Ochronie przy wejściu na halę.
- Wstęp dla dzieci do lat 5 jest bezpłatny, o ile zajmują one miejsca na kolanach opiekuna.
- Ochrona może odmówić wstępu osobie, która okaże bilet ulgowy bez odpowiedniej legitymacji uprawniającej do zniżki.
- Osoby niepełnosprawne, poruszające się na wózkach inwalidzkich, proszone są
o kontakt pod adresem e-mail: biuro@indykpolazs.pl, celem rezerwacji miejsca.
Ze względów organizacyjnych, ilość miejsc jest ograniczona.
&3
Zamówienia grupowe
- Proces zamawiania biletów dla grup zorganizowanych (tj. szkoły i kluby sportowe) odbywa się drogą e-mail.
- Aby zamówić wejściówki dla grupy zorganizowanej, należy wysłać zamówienie na adres: Mateusz.lewandowski@uwm.edu.pl
- W treści zamówienia, należy podać ilość osób, ilość opiekunów, nazwę szkoły/grupy zorganizowanej i preferowane miejsca.
- Organizator zaznacza, iż w przypadku braku dostępnych, preferowanych miejsc przez Zamawiającego, udostępni wolne miejsca, zbliżone do preferowanej lokalizacji.
- W przypadku grup zorganizowanych, na każde 15 osób, jeden opiekun otrzymuje bezpłatną wejściówkę. Opiekunów również należy umieścić w zamówieniu.
&4
Zwalnianie miejsca przez posiadaczy karnetów
- Posiadacze karnetów, którzy nie planują uczestnictwa w danym meczu, mają możliwość zwolnienia swojego miejsca, aby trafiło ono do ogólnej puli sprzedaży internetowej.
- Zgłoszenia należy dokonać najpóźniej na 12 godzin przed rozpoczęciem meczu, odpowiadając na wiadomość e-mail z przypomnieniem i podając numer karnetu (widoczny pod kodem QR).
- Z chwilą zgłoszenia, miejsce przypisane do karnetu zostaje zablokowane na dany mecz, a jego właściciel traci możliwość wejścia na wydarzenie. Miejsce to automatycznie zostaje udostępnione do zakupu w systemie sprzedaży internetowej.
- Zgłoszenie zwolnienia miejsca jest nieodwracalne. Nie przysługuje z tego tytułu zwrot kosztów ani inna forma rekompensaty za niewykorzystane wejście.
- Klub zastrzega sobie prawo do weryfikacji zgłoszeń oraz wprowadzania zmian w zasadach zwalniania miejsc, o czym poinformuje za pośrednictwem oficjalnych kanałów komunikacji.
&5
Opłata manipulacyjna
- Do każdego zakupu biletu za pośrednictwem systemu sprzedaży może zostać doliczona opłata manipulacyjna, naliczana tytułem kosztów obsługi transakcji, przetwarzania płatności oraz wystawienia biletu.
- Wysokość opłaty manipulacyjnej jest każdorazowo wskazywana przed finalizacją zakupu i uwzględniana w łącznej kwocie do zapłaty przez Klienta.
- Opłata manipulacyjna nie stanowi części ceny biletu, lecz jest dodatkową opłatą za usługę towarzyszącą zakupowi biletu i nie podlega zwrotowi w przypadku odstąpienia od umowy (chyba że inaczej stanowią obowiązujące przepisy).
- Informacja o opłacie manipulacyjnej jest widoczna:
- na stronie zakupu biletu (np. w koszyku),
- w wiadomości e-mail potwierdzającej transakcję,
- oraz w materiałach informacyjnych dostępnych dla Klienta przed zakupem.
- W przypadku zwrotu biletu z przyczyn leżących po stronie Organizatora (np. odwołanie wydarzenia), Klientowi przysługuje zwrot ceny biletu, a zwrot opłaty manipulacyjnej może nastąpić według zasad określonych indywidualnie przez Organizatora lub system sprzedaży.
&6
Zwroty i reklamacje dotyczące biletów oraz karnetów
- Nabywca Biletu, ma prawo do zwrotu w całości Biletu wyłącznie na zasadach określonych w niniejszym paragrafie:
a) odstąpienie od umowy i zwrot Biletu zakupionego w Systemie Internetowym jest możliwe tylko w przypadku, gdy: mecz został odwołany, nastąpiła zmiana terminu, bądź miejsca jego rozegrania lub na skutek rozporządzenia władz lokalnych bądź państwowych, mecz odbędzie się bez udziału publiczności.
b) oświadczenie o odstąpieniu od umowy, należy doręczyć w terminie do 7 dni od daty Meczu wskazanej na Bilecie, na adres poczty elektronicznej: biuro@indykpolazs.pl.;
c) odpowiedź na reklamacje, o których mowa w ust. 1, kierowana będzie do Użytkownika w formie mailowej na adres mailowy podany przez Użytkownika w Systemie internetowym w ciągu 14 dni. Klub nie ponosi odpowiedzialności za błędnie podane adresy poczty elektronicznej. - Nabywcy Biletu nie przysługuje roszczenie z tytułu braku możliwości uczestnictwa w Meczu objętym Biletem, jeżeli nastąpiło to w wyniku nieprzestrzegania przez Nabywcę Biletu regulaminów.
- Bilet zakupiony na Mecz, którego termin lub miejsce rozegrania zostało zmienione, zachowuje swoją ważność i uprawnia do uczestnictwa w Meczu we wskazanym przez Klub miejscu lub terminie. W przypadku uczestnictwa w Meczu w zmienionym terminie lub miejscu, Użytkownikowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy i żądania zwrotu ceny za Bilet.
- Klub zawiadomi Użytkowników również na Stronie internetowej Klubu o odwołaniu Meczu, w tym o zmianie terminu lub miejsca rozegrania Meczu, o możliwości dokonania zwrotu Biletów za Mecz, o zachowaniu ważności Biletu na zmieniony termin lub miejsce rozegrania Meczu.
- Reklamacje dotyczące płatności należy zgłaszać do operatora Systemy Płatności zgodnie z zadami wskazanymi na stronie internetowej: www.payu.pl
- Reklamacje Użytkownika co do przebiegu procesu zakupu Biletów w Systemie internetowym bądź funkcjonowania Systemu internetowego mogą być składane mailowo na adres poczty elektronicznej: biuro@indykpolazs.pl w terminie do 7 dni od daty wystąpienia zdarzenia z tytułem wiadomości „REKLAMACJA”.
- Zgłoszenie reklamacji powinno zawierać:
a) dane Użytkownika, zgodne z danymi w Systemie internetowym,
b) datę dokonania transakcji zakupu Biletu lub Karnetu oraz numer na Bilecie, której dotyczy reklamacja lub oznaczenie typu i numeru Karnetu, którego dotyczy reklamacja,
c) opis przedmiotu reklamacji,
d) adres mailowy do korespondencji. - Prawidłowo zgłoszone reklamacje zostaną rozpatrzone przez Klub w terminie 14 dni od dnia otrzymania, o czym Użytkownik zostanie zawiadomiony na adres mailowy do korespondencji wskazany w reklamacji.
- Nabywca Karnetu ma prawo do zwrotu części poniesionych kosztów za niewykorzystane mecze, tylko w przypadku przerwania, odwołania rozgrywek bądź rozgrywania ich bez udziału publiczności, na skutek rozporządzenia władz lokalnych bądź państwowych.
&7
Ochrona danych osobowych
- Przetwarzanie danych osobowych odbywa się zgodnie z RODO i Ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych.
- Administratorami danych osobowych Kupujących i Użytkowników jest Klub.
- Administratorzy przetwarzają dane osobowe w celach wynikających z treści Regulaminu (Art. 6 ust. 1 lit. b RODO), jak również w celu ustalenia, dochodzenia i obrony przed ewentualnymi roszczeniami (Art. 6 ust. 1 lit. f RODO), które mogą się pojawić w związku z organizacją imprez sportowych, w tym także ze sprzedażą i dystrybucją biletów oraz karnetów. Administratorzy wykorzystują dane osobowe do wysyłania informacji i powiadomień o organizowanych imprezach (meczach) osobom, które wyraziły zgodę na otrzymywanie takich informacji (Art. 6 ust. 1 lit.a). Ponadto Organizator sprzedaży, w imieniu Administratorów przetwarza dane osobowe osób, które wystąpiły z reklamacją lub odstąpiły od Umowy zawieranej drogą elektroniczną.
- Zakup biletu lub karnetu jest równoznaczny z wyrażeniem zgody na otrzymywanie informacji handlowych, promocyjnych oraz marketingowych drogą elektroniczną od Klubu oraz jego partnerów i sponsorów, zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz art. 172 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. – Prawo telekomunikacyjne. Zgoda ta obejmuje w szczególności przesyłanie wiadomości e-mail oraz powiadomień SMS dotyczących aktualnych ofert, promocji, wydarzeń i działalności Klubu oraz jego partnerów i sponsorów. Kupujący i Użytkownik mają prawo do wycofania zgody w każdym czasie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.
- Dane osobowe są przetwarzane:
– Do terminu zrealizowania zamówienia na bilety i ich wydania – jeżeli Kupujący nie wystąpił z żądaniem wydania Faktury VAT lub rachunku imiennego.
– Do upłynięcia terminu przedawnienia się roszczeń ze strony Skarbu Państwa, jeżeli Kupujący zażądał wystawienia dowodu sprzedaży – faktury VAT przeznaczonej dla osoby fizycznej
– Do terminu usunięcia konta Użytkownika na jego żądanie – dotyczy danych osobowych Użytkowników, którzy założyli konto – profil w Systemie
– Do upłynięcia terminu przedawnienia się roszczeń, z tytułu organizacji imprez sportowych, w tym także roszczeń związanych z procesem sprzedaży biletów.
– Do wycofania zgody na otrzymywanie informacji o wydarzeniach i imprezach sportowych organizowanych przez Administratorów.
– Do realizacji informacji handlowych, promocyjnych oraz marketingowych drogą elektroniczną od Klubu oraz jego partnerów i sponsorów. Lista partnerów i sponsorów znajduje się na stronie Klubu – www.indykpolazs.pl - Kupujący i Użytkownik mają prawo w dowolnym momencie wystąpić z żądaniem wykonania swoich praw:
– dostępu do danych w określonym przez przepisy RODO zakresie (art. 15 RODO),
– sprostowania danych (art. 16 RODO),
– żądania usunięcia danych w przypadku spełnienia jednej z przesłanek wskazywanych przez przepisy RODO (art. 17 RODO),
– ograniczenia przetwarzania danych w określonych przez przepisy RODO przypadkach (art. 18 RODO),
– przeniesienia danych (art. 20 RODO),
– wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (art. 77 RODO).
– odwołania zgody na przetwarzanie danych osobowych, które odbywa się na jej podstawie w dowolnym momencie. - Kupującym i Użytkownikom, których dane osobowe są przetwarzane do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratorów, przysługuje także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją (art. 21 RODO).
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale brak ich podania uniemożliwi wykonanie Umowy.
- Administratorzy ujawniają dane osobowe Organizatorowi Sprzedaży, Operatorowi Systemu i podmiotowi odpowiadającemu za organizację procesu dokonywania płatności online.
- Organizator Sprzedaży może przetwarzać następujące dane charakteryzujące sposób korzystania przez Użytkownika z usługi świadczonej drogą elektroniczną (dane eksploatacyjne):
– oznaczenia identyfikujące zakończenie sieci telekomunikacyjnej lub system teleinformatyczny, z którego korzystał Użytkownik;
– informacje o rozpoczęciu, zakończeniu oraz zakresie każdorazowego korzystania z usługi świadczonej drogą elektroniczną;
– informacje o skorzystaniu przez Użytkownika z usług świadczonych drogą elektroniczną. - Po zakończeniu korzystania z usługi świadczonej drogą elektroniczną Organizator Sprzedaży, na zasadach określonych w ustawie o świadczeniu usług drogą elektroniczną, może przetwarzać tylko te spośród danych określonych w art. 18 tej ustawy, które są: niezbędne do rozliczenia usługi oraz dochodzenia roszczeń z tytułu płatności za korzystanie z usługi, niezbędne do celów reklamy, badania rynku oraz zachowań i preferencji usługobiorców z przeznaczeniem wyników tych badań na potrzeby polepszenia jakości usług świadczonych przez usługodawcę, na co Użytkownik wyraża zgodę, niezbędne do wyjaśnienia okoliczności niedozwolonego korzystania z usługi, o którym mowa w art. 21 ust.1, dopuszczone do przetwarzania na podstawie odrębnych ustaw lub umowy.
- Organizator Sprzedaży, który przetwarza dane osobowe Użytkownika, jest obowiązany zapewnić Użytkownikowi dostęp do aktualnej informacji o: możliwości korzystania z usługi świadczonej drogą elektroniczną anonimowo lub z wykorzystaniem pseudonimu, o ile są spełnione warunki określone w art. 22 ust. 2 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, udostępnianych przez usługodawcę środkach technicznych zapobiegających pozyskiwaniu i modyfikowaniu przez osoby nieuprawnione, danych osobowych przesyłanych drogą elektroniczną, podmiocie, któremu powierza przetwarzanie danych, ich zakresie i zamierzonym terminie przekazania, jeżeli usługodawca zawarł z tym podmiotem umowę o powierzenie do przetwarzania danych, o których mowa w art. 18 ust. 1, 2, 4 i 5 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
- Informacje, o których mowa powyżej są dla Użytkownika stale i łatwo dostępne za pomocą systemu teleinformatycznego, którym się posługuje.
- W przypadku uzyskania przez Organizatora Sprzedaży wiadomości o korzystaniu przez Użytkownika z usługi świadczonej drogą elektroniczną niezgodnie z Regulaminem lub z obowiązującymi przepisami (niedozwolone korzystanie), Organizator Sprzedaży może przetwarzać dane osobowe Użytkownika w zakresie niezbędnym do ustalenia odpowiedzialności Użytkownika, pod warunkiem że utrwali dla celów dowodowych fakt uzyskania oraz treść tych wiadomości.
- Organizator Sprzedaży może powiadomić Użytkownika o jego nieuprawnionych działaniach z żądaniem ich niezwłocznego zaprzestania, a także o skorzystaniu z ww. uprawnienia.
&8
Postanowienia końcowe
- Sądem właściwym do rozstrzygania sporów mogących wyniknąć na tle stosowania Regulaminu jest sąd powszechny właściwy dla siedziby Organizatora Sprzedaży.
- Postanowienia Regulaminu są interpretowane zgodnie z polskim prawem, a wszelkie spory mogące powstać na tle jego stosowania rozstrzygane są także według prawa polskiego.
- Postanowienia Regulaminu obowiązują od dnia ogłoszenia jego treści na stronie internetowej http://www.indykpolazs.pl.
- Zarządza się ogłoszenie Regulaminu na stronie internetowej prowadzonej pod adresem http://www.indykpolazs.pl w dniu 1.07.2025
- Organizator Sprzedaży zastrzega sobie prawo do zmiany postanowień Regulaminu. Zmiany Regulaminu obowiązują od dnia ich opublikowania na stronie http://www.indykpolazs.pl.